شهید محسن پوررضا بابلی

شهید محسن پوررضا بابلی نام پدر : رضا نام مادر: طلعت آرون تاریخ تولد: 1341/10/16 تاریخ شهادت : 1363/03/01 محل شهادت : مریوان گلزار:شهدای معتمدی

ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم
به نام الله، پاسدار حرمت خون شهیدان و به نام یاری دهنده مستضعفان و در هم کوبنده مستکبران و به نام حضرت پیامبر گرامی و اعظم حضرت محمّد ابن عبدالله (ص) و به نام ائمّه طاهرین(ع) 12 امام و یگانه منجی عالم بشریّت حضرت مهدی موعود امام زمان(عج). شهید بزرگوار محسن پوررضا در شهرستان بابل سال 1341 در محلّه سرحمّام دیده به جهان گشود. او در خانواده دینی و مذهبی به دنیا آمد و بعد از 7 سالگی در مدرسه سعدی ثبت نام نموده و دوره ابتدایی را به پایان رساند.
دوره راهنمایی را در مدرسه سعدی ثبت نام نموده و دوره راهنمایی را هم به پایان رساند. این شهید از نظر اخلاق، رفتار بسیار شخص مفید و مثبتی بوده و با اینکه سنّ کمی داشته ولی نماز و روزه خود را به صورت کامل انجام میداده و برخوردش با خانواده بسیار خوب بوده است.
بعد از دوران راهنمایی در دبیرستان نوشیروانی ثبت نام نموده و دوران دبیرستان را هم با افتخار به پایان رساند، تا اینکه دوران سربازی او فرا رسید و وارد خدمت مقّدس سربازی گردید و در منطقه مریوان در سال 1363/03/01 بوسیله تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید.
باشد انشاالله همه ما رهروان راه این شهید باشیم.

 

ویدئوها

صداها

کاربران آنلاین5
بازدیدکنندگان امروز 89
بازدیدکنندگان دیروز 747
کل بازدید ها 745005